Pazartesi, Şubat 17

Pin Up Makyajı Resimli Anlatım

pin up makyajı

  Güzel bir pin up makyajı için cildinizin temiz ve pürüzsüz olması çok önemlidir.  Pin up makyajı için olmazsa olmaz olan kırmızı ruju uygulamadan önce dudaklarınızın pürüzsüz olmasına dikkat edin ve mutlaka dudak kalemi ile dudaklarınızı belirginleştirin.
 İlk olarak yüzünüze bir makyaj bazı uygulayın ve ardından cilt renginize uygun bir fondöten uygulayın(açık renkte olması daha uygun olacaktır). Göz kapaklarınıza far bazı uyguladıktan sonra üzerine vanilya veya bej rengi gibi açık renklerde far sürün.Göz kapağınızın katlanan kısmına ise gölgelendirme yapmak için kahverengi tonlarında bir far uygulayın.
 Siyah likit bir eyeliner ile gözünüze ince bir çizgi çekip kuyruğunu yukarı doğru kıvrımlı yapın. Kirpik kıvırıcı ile kirpiklerinizi kıvırdıktan sonra üzerine rimelinizi sürün.Eğer kirpikleriniz yeterince uzun veya dolgun değilse takma kirpik kullanabilirsiniz.Göz makyajınız bittikten sonra elmacık kemiklerinize uçuk pembe tonlarında allık sürün.
  Ve son olarak rujunuzla uyumlu bir dudak kalemi ile dudak çizginizi belirginleştirip üzerine canlı renklerde kırmızı bir ruj sürün. İşte pin up makyajınız hazır. :)


pin up makyajı111

pin up makyajı22

pin up makyajı88pin up makyajı77

pin up makyajı00 pin up makyajı02

6 yorum:

  1. Aaah ah, ölüyorum bu tarza, kendimden geçiyorum.. Bir fırsat bulduğumda ben de pin up makyajı yapıp paylaşıcam blogumda, ilham aldım! :) Bu arada takipçin oldum, bana da beklerim mutlaka :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle cok tatli bir tarz :) yorumun icin tesekkurler yazini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Valla üşenmesem şimdi yapıcam, öyle heves ettim :) Yarın boş vakit yaratabilirsem bu makyajı yapıp bloguma ekliycem.. Bu arada siteni gerçekten beğendim, çok hoş. Yarınki yazımda bu yazına bağlantı vermeyi düşünüyorum, hem belki tanınmana yardımcı olur. Bu arada sen de benim izleyicim olursan sevinirim, bakalım yaptığım makyajı beğenecek misin! :)

    YanıtlaSil
  4. Beğenmene gercekten cok sevindim.Baglantı icin simdiden tesekkur ederim . :) Yazdiktan hemen sonra bizde dayanamayip kuzenimle pin up stiline bürünmüştük . Ayrica cok eğlenceli oluyor. :)

    YanıtlaSil
  5. harika bir paylaşım olmuş, görseller süper ötesi pın up kızlarına zaten bayılıyorum vintage olan her şey güzel. Bloğunuzu yeni keşfettim ve oldukça beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. Bu güzel yorumun için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.