Çarşamba, Mart 19

Bucket (kova) Çantalar Bir Harika

bucket bag kova çantalar


   Bu çantaları çook eskilerden hatırlıyorum ben.Büyüklerimiz takardı biz pek umursamazdık. :) Şimdi ise giderek büyüyen bir trend halini aldılar.
Bohçaya benzeyen bu çantalar büyük çanta sevenler ya da benim gibi küçük çantaya sığamayanlar için harika bir trend bence. :)
Bu çantaların hem ayrı bir tarzı var hemde çok kullanışlı. Bence hepimizin dolabında bir tane olmalı.Tam da bahar gelmişken kıyafet kombinlerimizle pek güzel gider bu çantalar. Kova çantaların bir çok modeli var aslında. İster klasik ister daha spor modeller bulabilirsiniz.
    İşte bazı modeller...




Bucket (kova) ÇantalarBucket (kova) Çantalar

Bucket (kova) ÇantalarBucket (kova) Çantalar 




Benim favorim bu alttaki model oldu. :) Resimlerini üzerine gelip hangi markaya ait olduklarını görebilirsiniz.

Bucket (kova) Çantalar
Bucket (kova) Çantalar
Bucket (kova) Çantalar

Bucket (kova) Çantalar


2 yorum:

  1. ben de çok beğeniyorum bu çantaları ve çok da rahat buluyorum. Kırmızılı bir tane istiyorum bu aralar:)))

    YanıtlaSil
  2. Evet çok kullanisli ve rahatlar her seyle de uyum sagliyorlar :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.