Çarşamba, Mart 12

Düğümlü Saç Modelleri Resimli Anlatım

düğümlü saç modeli64

Bu modele internette dolaşırken rastladım. Bu modelde nasıl ipe düğüm atıyorsanız saçınıza da aynen öyle yapıyorsunuz.Öyle çok beğenmesem de bazı güzel modelleri var.Onları sizlerle paylaşacağım. 

Topuzda güzel duruyor ama biraz karışık bir görüntüsü var . Günlük kullanım için uygun bir model bence. :) Aşağıdaki model oldukça karışık bence ve kendi kendimize yapabileceğimizi sanmıyorum ama güzel durduğu bir gerçek.
düğümlü saç modeli1

düğümlü saç modeli63

düğümlü saç modeli

Yukarıdaki modeli yapmak oldukça basit. Saçınızı iki tutama ayırıp bağlıyorsunuz. Aynı şekilde uçta kalan saçlarınızı tekrar bağlıyorsunuz ve topuz olacak şekilde tel toka ile tutturuyorsunuz.


Düğümlü Saç Modelleri26

Düğümlü Saç Modelleri59

Düğümlü Saç Modelleri467
düğümlü saç modeli634


düğümlü saç modeli964

                               düğümlü saç modeli648








6 yorum:

  1. 2,6 ve 7. Fotoğraftakilere bayıldım. Hemen denemelere başlamam lazım :) Ama şu kızıl saçlı gibi kabarık durmuyo ki saçlarım. Kabartsam bile hemen iniyor puff..

    YanıtlaSil
  2. Benimde tam aksine hic inmiyor kabarikligi ya :( Begenmene sevindim bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. Wonderful hair styles!

    kiss
    from
    Greece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I really appreciate for your warm comment. Thank u. :)

      Sil
  4. 2. ve 5. yi cok sevdim ben de. 5. yi tek basima yapabilirim deneyecegim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok guzel modeller kolay gelsin şimdiden :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.