Perşembe, Mart 6

Eyeliner Nasıl Sürülür Resimli Anlatım

eyeliner

 Eyeliner sürmek gerçekten zor bir iş. Uzun zamandır kullanmama rağmen bazı günler düzgün bir şekilde sürmeyi beceremiyorum.En güzel eyelinerlerimi  gereksiz yere denemeler yaparken sürdüğümde bir gerçek. :) Ama  işler hep öyle olmuyor.

 İlk zamanlarda kuyruk yaparken iki gözüm aynı oranda olmuyordu ve sürekli sil düzelt yapıyordum.İlk denemelerinizde sizinde başınıza gelebileceğinden yanınıza ucu hafifçe ıslatılmış bir kulak çöpü almanızda fayda var. Silmesi oldukça kolay oluyor.Tabi marketlerde bunun için makyaj düzeltme çubukları mevcut.
makyaj düzeltme çubuğu

 Eliniz alışana kadar evde kendi kendinize denemeler yapmayı unutmayın. 

 Birde ben ne marka eyeliner kullanırsam kullanayım gözümde alerji yaptı.Sürdükten 1 saat sonra gözümde kaşınma başlıyor ve gözlerim şişyor. Ama keçe uçlu eyeliner sürdüğümde alerji yapmıyor.Tabi benim içim hep likit eyelinerde kalıyor çünkü çok daha güzel duruyor.Keçe uçlu eyeliner çabuk kuruyor ve istediğim gibi olmuyor. Sizinde böyle bir probleminiz varsa keçe uçluyu denemenizi tavsiye ederim. 

  • Bu konu hakkında yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.:)

keçe uçlu eyeliner

Kolay sürebilmek için gözünüzü yakından görebileceğiniz bir ayna kullanın. İlk olarak bir çerçeve çizip daha sonra içini boyayın. Ben eyeliner sürerken ilk olarak gözümün uç kısmından yarısına kadar çizgiyi çekiyorum daha sonra gözümün burnuma yakın tarafından uç kısma doğru çizgiyi çekip birleştiriyorum.En son kuyruğumu nasıl yapacağıma karar veriyorum. Kolaylık olaması amacıyla ilk başta kesik kesik çizgi halinde noktalar belirleyip daha sonra birleştirebilirsiniz.


Eyeliner Nasıl Sürülür

Eyeliner Nasıl Sürülür 1

Eyeliner Nasıl Sürülür 22

Eyeliner Nasıl Sürülür 56
Eyeliner Nasıl Sürülür 96
Eyeliner Nasıl Sürülür

2 yorum:

  1. bende de alerji yapıyor. ne güzel bir siten var.

    YanıtlaSil
  2. Yalnız değilmişim yani. Çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.